Nesaras 36+4 Bu gün görüş günümüzdü kızlar 😍 kilomuz 3050 olmuş boyumuz 50 cm her şey güzel giderse normal doğum düşünüyorum inşallah sizde kilolar nasıl bu hafta ?
LamiyaCetinkaya Nesaras benim 35+6′ya denk geliyor randevum daha 3 gün var ama ilk oğlum tam 36. haftada 2600 gramdı, maşallah tombişmiş sizinki😍❤️
cennetb Smy17 Allahım bende inşallah artık doğururum dua edin dayanaıcak halim yok canım çok tatlı nasıl doğum yapacağım bilmiyorum
Nesaras Linatkgl bence gayet iyi önemli olan sağlıkla gelmeleri 🙏 şekerim sınırda olduğu için zaten bir tık iri bebek demişlerdi bana
Leocuk19055 Tugcemiss- bence anlaşılıyor karın hem aşağı iniyor bariz belli oluyor ve baskı sancı arası bişey oluyor bana mesela gayet bebeği nerde hissediyorum 🤣
aysuhamza Nesaras ay günü gününe aynıyız bende 36+4 um 4 gün önce 2700 dediler ama yanılma payları var
Nesaras aysuhamza evet 300 gram eksi 300 gram fazla verebiliyorlar . Gelişimleri güzel olsun sağlıkla gelsinler de önemli olan bu 🙏
Nesaras Melek57 artı eksi verebilir hiç kafanıza takmayın önemli olan gelişimi 300 -500 gram farkdan bir şey olmaz 😍
Smy17 cennetb vallahi benimde canım çok tatlıdır ama insana bi güç kuvvet geliyor inanın. Rabbim yardımcınız olsun inşallah bir avazda kurtulun evladınızı sağlıkla kucağınıza alın hiç korkmayın doğumdan pozitif olun yapacağınıza inanın 😊