Hilaldabaan Kızlar ya kıyafetlerime bir şeyler söküyorum mesela atıyorum makineye yıkıyorum ediyorum bi çıkarıyorum leke duruyor yarın bir gün bebiş olacak kusma veya dışkı lekesi olacak nasıl çıkaracak diye düşünüyorum bir öneriniz var mı ya 🥹
asell13 Hilaldabaan eski makinem öyleydi yenisini aldım kurtuldum ne yaparsam çıkmıyordu lekeler şimdi misss 😅
Nnoktaa Hilaldabaan aldığı su miktarı az olabilir. Eğer son çıkan modellerden değilse deterjan haznesinden su takviyesi yapabilirsiniz.
Hilaldabaan Badgirl_ ay eve gidince bakayım kuzum ama bosch olması lazımdı ya sinir oluyorum kıyafetlerim lekeli çıkıyo
Ayseeegull Hilaldabaan Bende 2 buçuk saate atıyordum çıkmıyordu sonradan keşfettim ön yıkamalıya atıyorum 4 saate en lanet lekeler bile çıkıyor 😄
Hilaldabaan Ayseeegull ayyy dört saat mi olması gerekiyor valla çok sinir bozucu boşuna yıkıyormuşum gibi hissediyorum 🥹
Hilaldabaan Nnoktaa daha iki buçuk senelik ya bosch en iyisini aldılar annemler ama ne biliyim ya çıkarmıyor
MelteM2cck Hilaldabaan deterjan değiştirmeyi deneyin. Kosla oxi öneririm pembesi renkliler için Beyazı beyazlar için çok iyi leke çıkarıcı. Akşamdan leğene sıcak suyla lekeli çamaşırları bekletmeyi deneyin.
e_blue_sky_a Hilaldabaan örneğin bende 9kg lik makine var ama tüm programlar 9kg yıkamıyor. Örneğin mix diye Bi program var 1saat sürüyor ve 4kg yıkıyor ve ona göre su veriyor. Çamaşır 6.5kg ise alerji plus diye Bi program vat 2bucuk saat sürüyor. 6kilo çamaşır bile doldurup 4kg lik program açar iseniz yıkamaz sonucta az su ile çok çamaşır yıkamaz. Böyle yapıyorsunuz demiyorum da Bi dikkatli olun diye söyledim bebek için
Hilaldabaan e_blue_sky_a benim de 9 kiloluk aslında öyle çok sıkıştırmıyorum ama renklileri renkli programına atarım beyazları pamuklara ne biliyim
yusram68 Hilaldabaan benimki beko ben hep zarar gormesin diye butun giysileri pamukluda uzun yikiyordum en basit leker bile cikmiyordu arkadasim bir daha pamukluda sadece beyazlari yika gerisini karmada at dedi karma daha sert bir yikama ayari ve gercekten cok doldurmamak lazim giysiler sebest donebilmeli icinde o gunden beri cikiyor iyi
hifabostanci Benim de çıkmama durumu oluyordu. Ben tozla beraber 1 yemek kaşığı çamaşır sodası attım, çıkmaya başlamıştı. Çamaşır sodası gerçekten mucize. 🥲
Hilaldabaan hifabostanci yaa merak ediyordum onu alayım bari birde altındaki yeri açıp temizleyeceğim bakalım