Naaagihannnn ohooo o kadar canın çekiyorsa bence hiç sıkma kendini. Ben 17.haftadayım. Yedim yani 2-3 kere sandviç içinde.
O civa olayı çok fazla miktarda ya da sık sık yediğinde sorun yaratır. Salatanın içine bir küçük boy konserve açıp koyabilirsin rahatlıkla.
Abartmadığın sürece canının çektiği herşeyden azar azar yiyebilirsin diyor artık doktorlar.