cokbilmismom Naaagihannnn haftada bir kere yenilebilir dedi benim doktorum civa oranı çok yüksek değil
Mevlude_Sahin Naaagihannnn İkinci gebeliğim ikisinde de diyetisyenim civa yönünden tüketmeni önermem dedi. Onun yerine somon, sardalya ve uskumru tüket demişti
Aslan4mom Naaagihannnn gebelik şekerim çıktı diyetisyen desteği alıyorum kesinlikle ton balığı yeme dedi cıva yüzünden 😥levrek ve çipura yiyebilirsin dedi
Naaagihannnn cokbilmismom bende tuketeblioruz die biliorum ama dikkat etmemiz gerekn nokta var mi onu ogrenmek istedm
cokbilmismom Naaagihannnn yani çok sık olmayacak şekilde tüketin başka dikkat edilecek bir şeyi yok ben ayda bir veya belki iki kere ancak yiyorum Salatasını yapıyorum ton balık, konserve mısır, mayonez, marul, makarna hepsini karıştırıyorum çok güzel oluyor
Naaagihannnn cokbilmismom heh iste yapmak istedigim karisimda iste emin olmak istedim mayonez falan dokunma olasiligi olur mu die vala icimi okudu n🤣🙈
cokbilmismom Naaagihannnn valla ben yiyorum mayonez ya 🙈 ama pastörize edilmiş yumurta yazıyor arkasında içindekilerde. Abartmamak lazım yinede mayonezsiz tadı olmayan şeylere muhakkak koyarım yani o kadardan bir şey olmaz
Naaagihannnn cokbilmismom peki bisey sorucam oncesinde yada sonrasinda cikolta yedigin oluomu hani pes pese degil 5 6 saat araligi oldugu oluomu?
cokbilmismom Naaagihannnn yol valla ya hiç asermedim daha 22. Haftaya geldim 😂😂 tatlı çok arada yerim supangle veya iste canga çikolata falan ayda iki üç 😂
Naaagihannnn cokbilmismom kiz bizim evde cikolata bittiginde bile tahammulum kalmio 3.5 yasnda kizim var kosa kosa telefna sarilio cikolata bitti die🤣 vala suan hayran oldm sana keske benm canmda hic istemese ama ben normaldede cikolatasz duramam hergun yemem lazm yoksa mutsuz oluorum🙈
Mevlude_Sahin Naaagihannnn Ben genelde levrek ve ya çupra seviyorum. Ama doktorum o 3 balığı önerdi genelde somon yiyorum 2 yaşındaki bebeğimle. 35 haftalık hamileyim aynı zamanda