ozgecemre06 çok saol canım amin inşallah 🙏 evet ben düşündükçe kötü oluyorum gerçekten kendim için değil ani bi hareket kasılma ile bebeğime zarar veririm diye çünkü kendimi biliyorum ve güven sıfır 🤦🏻♀️🤦🏻♀️mesela şöyle diyorum normal doğum anı o acıyla doktorların ebelerin önünde çekeceğime sezeryan olurum evde çekerim acımı diyorum of yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum en iyisini Allah bilir ama hep böyle düşünüyorum 😒😞