papatyaolsun sedanur_bpr0 evet evet geçmiş gönderilerimde duruyordur hâlâ. 3 test yapmıştım 3ü de silik çizgiydi. Comfort markaydı o. Bunu o yüzden prodoctor marka aldım
sedanur_bpr0 papatyaolsun Benim şu an yaptığım test de comfort marka. Hayırlısı olsun o zaman ya demek ki kan testi olmadan çok da sevinemmek lazım.
papatyaolsun sedanur_bpr0 evet canım comfort art arda yapmıştım hep silik çıktı, ben de testin kendi özelliği altta ince bi çizgisi var diye düşündüm. Evet kan vermek şart
sedanur_bpr0 papatyaolsun Aynısını düşündüm bende. Altta var gibime geldi. Adet gecikmesini beklemek en iyisi aslında ama sabredemiyoruz😄
sedanur_bpr0 Papatyaa38 Evet bende uzun uzun dikkatli bakınca gördüm anca. Negatif büyük ihtimalle. ☺️
sedanur_bpr0 papatyaolsun Allah hayırlısıyla gönlüne göre nasip etsin. En kısa zamanda en güzel şekilde🤲🏼❤️
tugba_67 papatyaolsun aşılamanın kaçıncı günü canım benim oğlum ilk aşılama da oldu çok şükür aşılamadan 9 gün sonra test yaptım çok çok silik bi şekilde öğrenmiştim ve hemen kan vermiştim kanda da çıkmıştı inşallah Rabbim size de nasip eder
Papatyaa38 sedanur_bpr0 hayırlısi olsun inşallah en kesin sonuç kan testi Allah gönlüne göre versin 🥰
Seda_aydogdu Kızlar adet olmama 4 gün var bugün kahverengi lekelenmem oldu ama test yaptım negatif çıktı 😔 adet mi oluyorum ama 4 gün önceden kahve rengi lekelenme normal mi sol kasığımda da hafif ağrı var şu an
sedanur_bpr0 Seda_aydogdu Birçok kişide lekelenme geldiği günlerde negatif çıkabiliyor. Adet mi yoksa yerleşme mi olduğunu zamanla anlarsın canım. Kan tahlili de yaptırabilirsin. Eski kan da olabilir. Önden o gelir sonra adetin gelir. İnşallah gebeliktir🤲🏼
Nursanver Ben erken gebelik testini yaptım çok inceydi böyle aynı sonra gidip normal test aldım onda daha iyi göründü çok erken öğrenmiştim erken gebelik testi işe yaramadı diyebilirim normal ucuz olanda daha belli oldu aynı gün
sedanur_bpr0 Nursanver Bende erken gebelikte daha iyi belli olur diye aldım ama yine emin olamadım. Bu ay gebelik düşünmüyorum ama olursa da üzülmem ☺️❤️
Zuhalsebu sedanur_bpr0 ben de psikolojik olarak mı görüyorum var mı emin olamadım ama kendi kızımda adetime 1 hafta kala kaset testte böyle görüp hamile değilim diye hareket etmiştim şimdi yanımda oyun oynuyor 😂
sedanur_bpr0 Zuhalsebu Maşallah Allah bağışlasın. Benimde bir evladım var 21 aylık şu an . İkinciyi şu an düşünüyorum ama belirtiler olunca çok stres yaptım. Bekleyemedim😆
elifcevikibis sedanur_bpr0 Benim de böyleydi 2 gün sonra sabah idrarına testi denedim çift çizgi çıktı. ✨🤲🏻
Zuhalsebu sedanur_bpr0 ben de sizin gibiyim benimki de 15 aylıktı olsa üzülmem ama istemiyorum ama istiyorum da gibi diyordum oldu😅😅😅 sizin de evladınızı Allah bağışlasın♥️