sedanur_bpr0 Adetime 6 gün var erken gebelik testi yaptım. Çok dikkatli bakınca ikinci çizgiyi görür gibi oluyorum ama emin değilim. Gören var mı ? <img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/22/ncyCix.jpg” alt=“ncyCix.jpg” border=“0”>
sedanur_bpr0 sedanur_bpr0 Gebelik düşünmüyorum ama belirtiler olduğu için dayanamadım yaptım. Negatif mı acaba
prensesannesi_2227 sedanur_bpr0 bnmde böyleydi 6 gün varken 2 gün kala kaset yaptm cıft cktı hayrlısı olsn
Patito__ sedanur_bpr0 yok gibi cnm ama sonra tekrr yp veya adeti bkle dha erkn. Bu testler cok yannlista cikblio
sedanur_bpr0 Efnan-77 Çok dikkatli bakınca var gibi görünüyor ama emin olamadım. Pembelik yok ama altta çizgi var gibime geldi.
sedanur_bpr0 prensesannesi_2227 Hayırlısı olsun sağ salim doğsun inşallah 🥰 Nasipse adet günümde olmazsam tekrar yaparım
papatyaolsun sedanur_bpr0 😂😂 yarın sabah tekrar yapalım canım çünkü sende de çok silik bi çizgi var. Daha aydınlık bir yerde çek yarın☺️
sedanur_bpr0 papatyaolsun Ben biraz daha beklemeyi düşünüyorum. Adet olmazsam öyle yapayım en iyisi. Ama sizin belirgin bir çizgi var 😍
papatyaolsun sedanur_bpr0 canım daha önce de ben bu şekilde silik gördüm hem de art arda 3 tanesi de silik çıkmıştı. Tam sevinemiyorum. Benim adetime su an 3 gün var, yarın da yaparım bundan daha net çıkarsa bi kan veririm
sedanur_bpr0 papatyaolsun Silik çıktığı halde negatif mı oldu şaşırdım suan. İlk hamileliğimi silik cizgiyle öğrenmistim ben.
papatyaolsun sedanur_bpr0 evet evet geçmiş gönderilerimde duruyordur hâlâ. 3 test yapmıştım 3ü de silik çizgiydi. Comfort markaydı o. Bunu o yüzden prodoctor marka aldım