Edos123 merhaba 17+6 haftalık geleyim kanda alt ve ast değerim normalden yüksek çıktı kadın doğum doktorum dahiliye ye yönlendirdi orada ultrasona girdim sorun yok dediler dahiliye doktoru kullandığım ilaçları kesti d3 vitamini ferramat ve multivitamin olarak ennamom kullanıyordum 1 hafta kullanmadan tekrardan kan tahlili vereceğim çok tedirgin oldum sizde bu ilaçları kesip mi tekrardan tahlil yaptırdınız değerler düşüyor mu