Edos123 bence durumunuzu aralıklarla doktorunuza hatırlatın, benim ilk hamileliğimde karaciğer enzimlerim artmıştı doktorum multivitamin ve kullandığım her şeyi bıraktırdi 6. Ayda tekrar kullandırdı bir daha da tahlil yaptırmadı ve 38. Haftaya gelince tahlil yaptirdi o zamanda aşırı artmıştı alt 330lara çıkmıştı, buarada karaciğer enzimlerinize sağlık ocağında da baktirabilirsiniz hastane uzaksa 😊