esraeses bal_leo uygulamaya göre 6+0 da gittim ama doktora göre 5+2 felan anca var yok dedi. Keseyi gördük bebeği göremedim. Yarın 1 hafta geçti üstünden tekrar gideceğim bakalım bebeği görebilecek miyiz
bal_leo esraeses goreceksin canim merak etme aminnnn. Bende son adet tarihi 23 Aralık. Ovülasyon testine göre 5 ocakta yumurtladım. Beklenen reglden 2 gun once beta 52,178,445 beta seklinde yukseldi dr dedi 5 şubatta gel 6+2 de kese bakicaz