esraeses Kızlar şimdi kontrolden çıktım. Programa göre 7+0 ama doktor 4-5 haftalık anca dedi. Keseyi gördü 11 m dedi . Ama bebeği göremedi Geç döllenme dedi yani normal mi sizce
snowglobe esraeses arada o kadar fark olması normal mi bilmiyorum ama benim de ilk bebeğim geç döllenmeydi. 1 hafta. Bi sorun olmadı.
Mira1604 esraeses Ewt benım de öyle oldu adete göre 8 hafta geç döllenmeye göre 6 haftalıkkende bebegı görmüştüm🤲🧿 normal bir durum geç döllenme
esraeses snowglobe doktor keseyi gördük kese normal güzel dedi ama baya geç döllenme olmuş dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi
sunashn50 esraeses 8. Haftada gördük kalp atısını da aynı şekilde ilk gittiğimizde bizde de kese görünüyordu bebek yoktu 🥰
esraeses sunashn50 haftaya 6+2 felan oluyorum yine gel dedi kalp atışı duyulmaz ki heralde sağlıklı büyüyor mu kese felan diye bakacak
littlechick esraeses Benimde yaklaşık 3 hafta fark ediyor şu an bir sorun yok çok şükür nerdeyse diğer adetini olcakken yumurtlamışsın demişti doktorum
Meli-sa esraeses bende uygulamaya göre 22 haftalığım ama geç döllenme olduğu için 21 haftalığa çekti doktorum kalp atışlarını 10.haftada duydum🥰
esraeses Meli-sa demek ki oluyor böyle ya ben şaşkınım valla 🤗 baya geç döllenme olmuş dedi 5+3 var yok dedi haftaya tekrar gel dedi haftaya 6 haftalıkken de sanmıyorum kalp atışı duyacağımı ama doktor bakalım kese güzel büyümüş mü felan dedi
esraeses littlechick normalde hiç olmuyordu ilk defa bu ay oldu oda geç döllenmeyle hamile olduğumu öğrendim
littlechick esraeses Anladım canım hayırlısı böyleymiş demekki Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️❤️
esraeses bal_leo uygulamaya göre 6+0 da gittim ama doktora göre 5+2 felan anca var yok dedi. Keseyi gördük bebeği göremedim. Yarın 1 hafta geçti üstünden tekrar gideceğim bakalım bebeği görebilecek miyiz
Nunu20 @“esraeses”#p31151805bendede 4 gün fark var geç döllenmeymis suan 23+6 gösteriyo proqram 23+2 hafta aslinda pek fark yok bende