Tugba1tugba Glsnerbss 7+2 benim de aşırı sağ kasık bacak ağrısı var bu akşam iyice arttı bende ondan tedirgin oldum biraz rahim büyüdüğü için sanırım başına gelen var mı
kubranurleo Bugün 7+6 ve yarın 8 olacağım ama benim belirtilerim gitti gibi oldu 2 gündür. Mide bulantısı filan. İnsan tedirgin oluyor. Çok iyiyim yani Allah hayırlara çıkarsın :D
littlechick 8+6 yız mide bulantım devam ediyor 🥲 prilam verdi doktorum bir kere kullandım fakat kullandıgım gün inanılmaz şişkinliğim oldu bir daha kullanmadım. Mide bulantısıyla savaşmaya devam🥲❤️
Bebelivekedili Bende 7+6 yarin doktor kontrolü var ama sürekli hala orada mı benimle mi diye endişe içindeyim belirtilerim azaldı çünkü midem bulantim zaten hiç olmadı korkuyorum
Glsnerbss Bebelivekedili off bende aynı durumdayım 8 haftalığım ama gebeliğe dair hiçbir belirtim yok kalp atışını falan dinledik 6.haftada ama bilmiyorum endişeliyim 😕
Sultann2624 Lekelenmelerim var hala devam ediyo en son normal dendi ama endişem hep var sanki böyle kalbi mi durdu korkusu falan hep içimde 8+1 günüz
Linakiz1903 Bugün tam 8. Hafta 🤗 Tedirginlik çok fazla hala kalbi atıyor mu diye düşünmeden edemiyorum. Lekelenmem hiç olmadı çok şükür 🙏🏻 Aşırı Koku hassasiyeti ve uyku ile baş etmeye çalışıyorum 🤗
Bebelivekedili Glsnerbss Bende ya bunun çözümü yok ama burası da çok psikolojimi bozuyor kalbi durmuş vs gibi şeyler okuyorum ya
akkrn Glsnerbss Tövbe de kız 😅 göbüşümüz büyüyünce bebiş hareketlenince bol bol hissederiz inşallah. Senin ilk hamileliğin mi canım
Glsnerbss akkrn yokk 3.hamileliğim ama diğerlerinde hiç böyle olmamıştı bulantı kusma başma dönmesi hepsini yaşamıştım şimdi hiçbiri olmayınca tedirgin oluyorum 🤦♀️