2prensesannesiiii umrumdadegil sekreteri grafiği direk attı sorunca risksiz temiz çıkmış çok şükür🥰🙏🏻
Mercan_35 2prensesannesiiii gözünüz aydın🧿 Siz yanlış hatırlamıyorsam mol gebelik diyen doktor mağduru olmuştunuz dimi?
2prensesannesiiii Alan_Yeliz çıkmış e nabıza düşmemiş sekreter attı sonucu grafiği temiz çıkmış çok şükür🥰🙏🏻
2prensesannesiiii Kevserehdhd dr riskin azaldığı gruba girmişsiniz bu da tıbben istenilen sonuç yazmış 🙏🏻 Atayım grafiği
Cylnglsn @2prensesannesiiii hastanenin kendi sitesinden bak istersen enabıza 2li test sonucum düşmüştü ama 3lü düşmedi hastanenin kendi sitesinden bakınca orda vardı