2prensesannesiiii devlette yaptırdım 3 güne çıktı🤔sizin neden acaba çıkmadı.siz doktorun yanında olan sekreterimi yardımcısımi ne oluyo onada bı sorun bence bı ara benim testim geç çıktı dışardaki sekreterler çıkmadı dedi gittim ona sordum nasıl çıkmaz bu saat oldu bakiyim ben bı dedi baktı ki çıkmış bazen oluyo aksilik belliki dışardakiler bulamiyo onu bı deneyin bence🤔