Mervenr00 tugba_67 ben nede olsa negatif diye öyle kenara koymuştum testi sabah yapmıştım akşam çöpe aticaktm yinede bi bakayım dedim peceteye sarmistim açıp baktığımda hafiften vardı çizgi
Sevde345 Kızlar dünle bügün ilk idrarla gebelik testi yaptim ikiside silik cikti ama dün kanda degerim 2.82 ydi ben bu isten hic bisey anlamadim
Canor Sevde345 arada bir değer artada bilir artmayada bilir kuzum sen gene 3-4 gün sonra kan ver bence ama şuan için negatif oluyor.
tugba_67 Sevde345 dün aksma yaptım ilk önce bişey yoktu sabah baktım silik görünüyordu sonra da tekrarlamadim canım senin hemen mı göründü