TubaY- Alerji testi yapıldı, alerjimin olduğu her şey belirlendi. Sağ ve sol kolumdan her hafta iğne oldum. Alerjimin olduğu şeyler az az enjekte edildi. 1.5 sene boyunca devam ettim. Ben özel klinikte oldum bildiğim kadarıyla çapa da da yapılıyor bu tedavi. İğneler Almanyadan geliyordu.