Cyd Evett 22 aralik 39+1 oldukk kizlarr oglumla gece gec yattik gec kalktık tabi 12 gibi kahvaltiyi yaptirdim ogluma ben yapmadim kayinvalidemle konustuk 1 saat kadar kapattik telefonu annemle ablam whatsapp görüntülü sohbetten aramislarr onlari aradim konusurken 1 dk dedim telefonu biraktim lavaboya gittim tuvaletim sandim ama tutamiyorum telefona gittim annemle ablama suyum geldi dedim yalanci coban misali çok saka yaparim😂😂 inanmadilar yerleri gosterdim yola ciktilar hemen esimi aradim 5 dk evdeyim dedi bu sira hemen meryem ana otunu suya koydum dualari okudum ve 3 yudum ictim esim geldi 10 dk sonra hastanedeydik ama asla sancim falan yok suyum halaa çok geliyo geldim kontrol ettiler 5 cm dediler asansore binip cikana kadar 6 olmus bende hala sanci yok neredeyse 15.03 yatisim yapildi nst takildi basladi sancilarim hemsireler muayne ediyorlar devamli 7 cm 8 cm 9 derken 10 cm oldu 16.05 de yanii 1 saatte kizimi aldim kucagima 3100 gr dogdu sancim gelince güzel nefes alip verdim bagirmadim onun yerine gücümü nefes alip vermeye kullandım doktorlar çook yardimci oldu zorluk cikarmadigim icin tesekkur ettiler 😍 adet sancisi gibi kizlar 10 sn gelip gidiyor dayanacaginiz 10 sn Allah hepinizee benim gibi kolay dogum yapmayi nasip etsin insallah 😍
Sevgiseli Cyd o ottan bendede var bildiginiz dualarimi okudunuz hangilerini sanci veya bi belirti olunca mi iciyoruz onu evde hastaneye gitmeden. Saglikla buyut cnm insallah.
Burcuuuercin Cyd gözün aydın,analı babalı büyüsün inşallaaah 😊 ilk gebelik mi merak ettim açıkçası öyleyse darısı ilk gebeliği olan normal doğum hakkında hiç fikri olmayanların başına 😬
Mhtpbyrk Cyd amin canım inşallah darısı bizlere 🙏🏻 Allah analı babalı büyütsün 😘 kesi attılar mı çok merak ettim hemen toparlanabildin sanırım maşallah ❤️
Mavisilegamzeli Maşallah o kadar güzel anlattınız ki yüreğime su serpildi olduda bitti maşallah der gibi doğumunuz olmuş😂 hadi hayırlı olsun
Cyd Oozzee tesekkur ederimm insallah herkesin kolay olur saglicakla alirsinizz kucaklariniza kuzularinizi 😍
Cyd Burcuuuercin yok canim 2. Ilki 13 saatte dogdu ama bana sanci vermislerdi hic birsey yoktu acilma sanci yerlesme
Cyd Mhtpbyrk hala hastanedeyizz evet kesik var canim çok az arada karin agrim var onun dışında bi sorun yok şükür 😘
Zeynepkozan Allah anali babali buyutsun uzun omurlu saglikli olsun insallah canim 😊 bende henuz 8 haftaligim ama simdiden tasa cekiyorum her dogum hikayesini okuyamam tesekkur ederiz 😊
Ykusdil Amin amin maşallah 🙏🏻🤗bayıldım bu hikayeye Allah bizlerede böyle kolay doğumlar nasip etsin☺️
23Zumra Cyd oh Masallah ya Rabbim hepimkse boyle kolay dogum nasip etsin sende saglikla buyut Insallah prensesi ya meryem ana otuna hangi dua okunuyor
Cyd 23Zumra tesekkur ederim canim insirah ayetel kursu nas felak okudum o an aklima gelenler 3 yudum icip gittim😘
Kbrapoyrazunl Cyd Çok amin 🙏 inşallah kızınızı sağlıkla sıhhatle huzurla büyütürsünüz. Bizde bu kadar güzel bi doğum yapalım sağ-salim kucağımıza alalım 🙂
Elifyilmaz Cyd keske herkes sizin gibi anlatsa dogum yapasim geldi hemen 😂😂masallah Rabbim saglikla buyutmeyi nasip etsin 💕💕