umrumdadegil benim çok çok şikayetim olursa 4 saat arayla içtiğim oldu. Hamilelikten öncede mide problemim olduğu için çok içiyordum hamilelikte de çok yanmalarım oldu şiddetlendiği zamanlar oldu mesela 8 buçukta içmiş olsam yatmadan önce 12 buçuk 1 gbi bitane daha içip yatardım şikayetim şiddetle devam ediyorsa. Çünkü bana iyi geliyordu gaviscon. Birde gastriniz varsa bir iki kere kullanmayla geçmiyor uzun süreli kullanılması gereken bir şurup