ruveyda123 umrumdadegil daha önce eczanede de çalışmıştım ama inan hâlâ anlamıyorum en güzeli öyle yapayım teşekkür ederim canım çok sağol😅🌸
umrumdadegil Beyzab95 ay 2 gündür midem alev alev ya hem rennie hem gaviscon var ama napacağımı şaşırıyorum bazen🥺
Beyzab95 umrumdadegil artık yemeyi çok daha erken yedim bugün dur bakalım bu taktik işe yarayacak mı 2 haftadır öldüm
umrumdadegil Medineuyanik yok ya o da olmuyor bazen elma iyi gelirdi o da iyi gelmiyor hiç biri işe yaramadı. Artık doğuracak mıyım acaba ondan mı arttı diye düşünmeye başladım 🤣
Medineuyanik umrumdadegil olur mu olur valla 😂 kimyonlu yoğurt da deneyebilirsin çoğu kişi de işe yarıyor diye duydum
Nesaras umrumdadegil pulcort 40mg hap kullan doktorum yazdı . Gaviscon sadece anlık soğutuyor bu hapı kullan nasıl rahatladığını göreceksin. Her şeyi deneyen bir gebeş olarak bundan şifa buldum darısı sana 🙏
SedaTemel umrumdadegil ben şişeyi kafama dikiyorum sürekli içiyorum saat aralığı fark etmiyor diye biliyorum canım :)
Medineuyanik umrumdadegil valla rahatlamak için herşeyi denerim ben 😂😂 bak bakalım geçmezse denersin olmadı
Wafflesgirl umrumdadegil ben 1 günde 1 şişe de bitirdim 2 günde 1 şişe de. Doktorum kana karışmıyor direkt midene iniyor bebeğe hiç zararı yok kendine eziyet etme dedi..
Nesaras umrumdadegil pulcort 40mg hap kullan doktorum yazdı . Gaviscon sadece anlık soğutuyor bu hapı kullan nasıl rahatladığını göreceksin
umrumdadegil Beyzab95 ben acıkıyorum illa ya yiyorum ister istemez bu sefer açlıktan kötü oluyor çünkü
Wafflesgirl umrumdadegil mecburum başka çarem kalmıyor.. yoksa yatamıyorum her saniye insanın midesi yanar mıymış.. gaviscon da fayda etmiyor zaten avuntu sadece
Nesaras umrumdadegil yani bir zararı olacağını düşünmüyorum yoksa bana yazmazdı heralde 😬 günlerdir yüreğim buz gibi yatıyorum dünya varmış dedim darısı sana inşallah 🙏
Beyzab95 umrumdadegil ben tatlıya düşmüştüm de son 1-2 haftadır dayanamıyordum şekerim var birde kestim onu da artık 2 öğün yiyorum 😢