Kelebek1 bende üstten açılan emzirme atleti kullnıyorum. Göğüs uclarını belli etmemek için göğüs pedi kullanırsın ki zaten ilk zamanlar kullanman gerekir süt bulaşıyo damlama yapıyo. Normal Sütyenlerden tavsiye etmem, göğüsteki süt kanalcıklarını sıkıstırarak sütün kesilmesine neden oluyor die duydum.