Kelebek1 ben hem emzirme sütyeni hem de atleti aldım 15 günlük tecrübeme dayanarak söylüyorum atlet çok daha kullanışlı sütyeni sadece bir iki saat kullandım çok gereksiz ama atlet çok büyük kolaylık sütyenli emzirme atleti diye geçiyor, ben göğüs pedi ile kullandığım için göğüs ucunu gösterme problemi olmadı