Rumoss eğer henüz erken bir dönemdeysen gebelikte hemen kardeşim olacak deme sakın, önce kardeşleriyle oyun oynayan çizgi film karakterlerinden göster instagramda falan çok güzel karrdeş fotoğrafları videoları var onları göster, çevrende kardeşi olan çocuklardan örnek ver önce kardeşin ne olduğunu anlasın. Ayrıca kardeşi olunca onun değerinin azalmayacağını, ona hep ay ı secgiyi göstereceğini ve asla dışlanmayacağını aşıla. Mesela ben hep şey diyordum bak televizyonda ablası bebeğe bakıyor düşmesin diye, bak beraber parka gidiyorlar, sen kardeşin uyurken onu korursun değil mi, kardeşin ağlarsa ilgilenirsin değil mi. Hep bu şekilde konuştum kardeşi olacağını öğrendiğinden beri adını soranlara kardeşimin ablasıyım diyor, kardeşi doğduğunda 4 yaşında olacak inşallah😊