Minigiim-vebenn52 Mylove47 aşkım ağır geldi hemşire dedi ki mama yedi ya üç saat uyanmaz mama tok tuttuğu içinmiş belki de miktarını fazla yapmışlardır bilmiyorum benimkine uyku yaptı 🤦🏼♀️
Hurreminyansanayisi Sma kullanıyorum yenidoğandada sma kullandık ben dışkısına bakarak mamasının farkını gördüm smada biraz cıvık hippte sarı koyu yapıyordu
Merve1616 Buseeghh Hastanedeki hemşireye sordum hangi mamayı kullanıyorsunuz diye. Aptamil dedi.Onu kullanıyoruz doğduğundan beri dört aydır.
_almirasmom Buseeghh bebelac gold alın ozaman hem cok cok yumusak ıcım hem guzel tadı var gaz reflu yapmaz aptamıl dırek gaz yuvası kızıma dogdunda esıme bu mama vermısler eczaneden ama bır kere gaz sancısından mahvolunca hemen attım mamayı🥹
Bmbe21 Buseeghh ikizlerime yarayan tek mamaydı çok memnundum şimdi üçüncü bebegimin mama ihtiyacı olursa yine almayı düşündüğüm tek mama