Alinmavi Ozlemsvr ben 1 paket 1 beden kullandim 2 beden 3 kilodan itibaren kullaniliyor 1 beden sart degil
balinannesi20 payidar bizim burda toptancı var canım diğer marketlere göre 4-5 tl aşağıda veriyor orda 132 li 1 numara 55 tl 100 lü 2 numara da 55 ti sanırım☺️ Diğer marketleri bilmiyorum ama nette çok pahalıydı 🙈
balinannesi20 Kubrarecep ben öyle yaptım canım 1 paket 1 numara 132 li var elimde birde 100 lü 2 numara
Kanarya Kubrarecep canım bende 2paket 1numara vardı, yani 160adet. Bgun onlar bitti. 2numaraya geçtim bebeğim 20günlük. Bebeğin kilosuna göre değişkenlik gösterir. 1numarayla devam edebilirdim ama 1paket bitmeden küçük gelir die almadım 2numarada oldu şuan.
Esmaky balinannesi20 bence hiç indrm yok biraz önce e bebekteydım hiç bi fark yok tespo var toptan ve parekende market orda daha uygun bezler
balinannesi20 Esmaky diğer bezleri bilmiyorum hiç araştırmadım ben geçen ay indirimde molfix buldum yine molfix alcam diye ona baktım uygun geldi burdaki marketlerden🤷🏻♀️
Ozlemsvr Doga_deniz ya bu kg işi bozmuş bence olayı. Eskiden aylık olarak yazıyorlardı o güzeld. Ama baktım da zaten iki numara 3-6 kg arası diyordu sanırım olur ya. 😀
balinannesi20 Hanifeee onu bende duydum canım etrafına baktım son kullanma tarihi var mı diye dikkatimi çekmedi 🤔
Hanifeee balinannesi20 merak etttim bilgisi olan varsa yazsın bezin son kullanma tarihi var mı yada acılmadıgı sürece kullanabılırmıyız