hayalim35 Kızlar nolur yardim edin mahvoldum nefesim kesiliyor resmen ne içsem geçer süt ve soda dışında evde şuan yok eşimde işte fikri olan yazsa çok sevinirim
hayalim35 mervemurat16 çok fena ilk defa bu kadar zorladı soğuk su içiyorum şuan inş ile yarar denerim teşekkür ederim 🌸
hayalim35 Mavilikler8 ilaç kullanmadım hiç zaten mide hastasiyim gastritim var ona rağmen kullanmıyorum şuan da yok cevabın için çok tşk ederim 🌸
bbusraa-11 Bb95 banada ayva çok iyi geliyor. Her gün yiyorum. Bi tane de soda içiyorum. Bide yemek yerken çok çiğniyorum sindirim daha kolay oluyor. Elma vs diyolsr ama elma beni daha kötü yapıyor.
Mutluluk71 hayalim35 canım ayran yapıp içe bilirsin birde ayva migdedeki asiti emiyor beni rahatlatıyor du
Busy hayalim35 karbonat kesin çözüm canım . 1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı karbonat karıştır iç. Hemen kesiyor
hayalim35 Busy tşk ederim canım havuçla kesildi çok sık oluyor bi dahaki sefere karbonatı da denerim ❤🌸
HZYA Karbonat ayva ve gaviscon benim doktorum başta 2 ölçü gaviscon başlattı 1 hafta sonra teke düştük hatta bende sırtıma vururdu ağrısı ağladığımı biliyorum o yanma yüzünden 30 ların başında çok zor oluyor şimdiden bul çaresini
MelteM2cck hayalim35 uzun zamandır gaviscon içiyordum ama o bile anlık etki ediyor artık bana. Doktorum bu sefer punto diye hap yazdı. Onu içiyorum turşu bile yiyebiliyorum😁