Ozlem_4545 Kızlar catlatma inesi vuralı 11 gün oldu az önce kahverengimsi Bi lekelenme vardı camasırımda bnimle ayni durumu yaşayan var mı çok merak ediyorum nedir bu
Ozlem_4545 Zeyynnpp dün yaptım silik çizgi vardı ine nin etkisi olabilir diye düşündüm sabah kalktığımda yapmayı düşünüyorum
Zeyynnpp Ozlem_4545 kuzum ben 11.gunden baslamistim silikti gittikçe koyulasmaya başlamıştı inşallah sende hamissindir 🙏
Ozlem_4545 Zeyynnpp inşallah ya ilk gebeliğim kürtaj oldu bebeğimin kalbi durmuştu ondan sonra 3 Ay korunmadım yumurtlama olmuyordu inşallah bu ay tekrardan hamile olurum
Yelizkhrmnn Ozlem_4545 aynı şekilde bende 6 aydır korunmadım olmadı pcos var bu ay femara kullandım kontrol sonrası çatlatma iğnesi verecek
Zeyynnpp Ozlem_4545 yok olmadı canım kisiden kişiye değişiyormus ya. Rabbim tekrardan sağlıkla nasip etsin canım 🤲🌼 yaptinmi bugün test
Ozlem_4545 Zeyynnpp Amin inşallah . Evet yaptım 12 inci günü bu yun negatif çıktı 9/10 pozitifti bu günün negatif çıkması normal mış 14 üncü gün inşallah pozitif olur
Zeyynnpp Ozlem_4545 inşallah canım evet iğne etkisi 12-13 gibi geçiyor genelde 14-16 arası yap bnce canım inşallah pozitif sonuç alirsinn 🤲🌸🌸🌸