Merve1616 Ozlem_4545 Erken test yaparsanız iğnenin etkisinden dolayı yanlış sonuç alma ihtimaliniz var. 14.gun yaparsanız doğru sonucu alirsiniz
Dunja Merhaba. Ben çatlatma iğnesini vurulduktan tam 14 gün sonra test yaptım. Doktorum da öyle söylemişti.
Ozlem_4545 Evet bn 7 de yaptım bu gün tekrardan yaptım pozitif Bi ümit ineden dolayı değil bebekten dolayıdır belki dedim . Rabbım size de bana da bebek bekleyen herkese nasip etsin inşallah Zeyna27
Ozlem_4545 Kızlar Sizin de kasıklarda ağrılar oluyor mu dogrulunca bile ara ara oluyor bnde ine yapalı 10 gün olmasına rağmen
ssahin22 Ozlem_4545 ben iğneyi dün sabah 8de oldum bugün akşam üstü sol kasığımda batmalar kramplar oluyor ayağa kalkınca, otururken yatarken falanda oluyor
Ozlem_4545 Zeyna27 inşallah olur sağlıkla kucağına alırsın inşallah Rabbım bize de nasip etsin inşallah
Sevde345 Bende igne oldum 12.gün silik cizgi gördüm bugun 13.gün yine silik cizgi ama dün kan testin 2.82 cikti yani negatif bu ignenin etkisi gecmedimi ya hala ovulasyon yaptigimda pik degildi cünkü gecmis gozukuyo orda
Ozlem_4545 Sevde345 2.82 yükselebilir Bi değer 2 günde bir tekrarla istersen bnim yakın bir arkadaşımın da aynı şekilde olmuştu iki günde bir doktor test yapmasını istemişti şimdi 7 haftalık hamile
Sevde345 Ozlem_4545 ayy gercekten mi insallah canim yaa bende boyle bir mucize bekliyorum sagol yazdigin icin