Fatma_armutcu Kizlar 3 4 gündür basurum aşırı arttı kocaman memesi var hayatım zehir oldu resmen ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum acısına dayanamıyorum artık proctolog diye krem kullaniyorum fayda etmiyor
Izzet Fatma_armutcu çok geçmiş olsun bn fitil kullanmıştım doğum sonrası olmuştu benim çok zor oluyo Allah yardımcınız olsun aile hekimi yazmıştı fitili
Betlergenn Ben fitil alıp kullanmıştım eczaneden bir tek o iyi gelmişti adını hatırlamıyorum ama şu an
Betlergenn Ama hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum. Krem asla fayda etmiyor boşa zaman kaybı doktora gidip fitil kullanılabiliyorsa eğer al muhakkak çok geçmiş olsun
Begovicka Burada okuyorum doktorlar neler neler veriyor, benimki sadece anestol e izin vermisti. Ben aci cekip beklerim mecbur :( gecmis olsun ❤️
Fatma_armutcu Begovicka beklenebilecek bir acı değil canımdan can gidiyor resmen 2 yaşında kızım var onun peşinde otur kalk yapmak zorundayım artık ağlama derecesine geldim
Fatma_armutcu Parsmommy başına gelen varsa belki öneri yapabilir bunu kullandım diye yada evde sunla geçirdim diye
Begovicka Fatma_armutcu biliyorum acinizi daha yeni yasadim. Cozum yok diye biliyorum o yuzden yazdim. Sicak iyi geliyor deneyebilirsiniz
gzkdmrr Fatma_armutcu kırmızı kantaron sürün 3-4 saate bir oradaki şişliği aza indirip acısını alıyor. Benim 2 haftaya bir oluyor bu şekilde
Begovicka Hazalaskin merhaba, biliyorum okudum ama cok yogunum. Bir de bazi saglik sorunlari falan yasiyorum o yuzden cevap yazamadim. Odaklanip guzelce okumak ve cevaplamak istiyorum ❤️