ayanarta1 bende 24 haftalıkken ve 20 haftalıkken bebeklerimi kaybetmiştim oğluma hamileyken özellikle aynı haftalarda bir gece aynı belirtileri yaşadım dr.um bana psikolojik olduğunu söyledi hatta mezarlığin yanından geçerken geçenlerde yine aynısı beynin oyunu bebeğim sağ salim alıcaksın ins kucağına olumsuz düşünme öyle düşünceler aklına gelince keyifle yaptığın şeylere odaklan mekan degistir aklını farklı şeylerle meşgul et bu gebeliğim de oğlum saolsun ağrı sızı farkedemiyorum bile kipirdak kurtlu sağ salim gelsinler ins