Ben de 9+4 te ilk bebegimi kaybettim sonra kizima hamile kaldim onu sag salim aldim kucagima simdi tekrar hamileyim bugun adete göre 9+4üm ister istemez aklima geliyor tam bugün kaybetmistim diye dedigin gibi hep icimde bi evham bi korku daha kontrole 19 gün var maalesef bizlerde travma oldu bu Allah beterinden korusun korltugumuza ugratmasin insallah.Daha ben bu gebeligime mutlu olup sevinemedim kendimi alistirmayayim bir sey olursa canim cok yanar diye elimi karnima dahi götürüp konusmadim hiç cünkü ilk kaybimdan sonra cok ağlamıstım kendime gelememistim onunla hep konusurdum