Msl_ege Ben kahvaltıda süt içiyorum da gün içinde açık çay içiyorum . O kadardan da bişey olmaz ya . Çaysız duramayanlardanım ben . Eskiler içermiş hep . İlk haftalar bende içmedim . Annem baya şaşırdı . O neymiş ya . Yeni sürüm bebek mi bunlar bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler . Açık iç bişey olmaz abartma o kadar da dedi. Ama sucuk için ağlayacak durumdayım 🙄 Canım sucuk !
charlaa benimde hep aynı 🤷🏻♀️ 3 chery domates 1 salatalık 3 dilim beyaz peynir 5 siyah,3 yeşil zeytin kırmızı biber 5-6 dal maydonoz 1 havuç (ne alaka bende bilmiyorum 😂) vee bazen yumurta kırıyorum
Hulya57 charlaa ben onları yesem kahvaltı yaptıgımı anlamam 😂😂 patates kızartması olmadan olmaz asla ortada bişey olacak yani ya kawurma ya pastırma ya sucuk
Betus06 Anneadayiiiii Akşamdan sandviç hazırlıyorum duruma göre de tost , haşlanmış yumurta sabah hemen kaynatıp hazırlıyorum . Masamda bir güzel bir kupa süt ile yiyorum. Yumurta çok söz kokuyor arkadaşla da sağ olsun idare ediyorlar malum durumdan dolayı.
Hanife_ Normalde işe giderken kahvaltı alışkanlığım yok sırf şekerim çıkmasın diye yapıyorum ayaküstü mutlaka süt kaşar zeytin domates salatalık pazar günleri eşim evdeyken güzel kahvaltı yapıyoruz bitek pazarları çay içiyorum normalde de eşimle ben salam sosis sucuk pek sevmeyiz çok nadir alırdık
ozgecg Hanife_ eşimin aklı çıkıyor onları yemek için 🤗 ama ben yemiyorum diye ona da yapmıyorum. Biraz bencillik 🤭
Hanife_ ozgecg nyse en azından geçici bir durum😀görümcemin en son bebeğinde süt alerjisi çıktı diğer cocuklarıda yoğurt peynir yiyemiyo hiç almıyo asıl onunki bencillik😊
Dderryaa ozgecg bende sıkıldım hergün yumurta yemekten😒😒hergün aynı yumurta süt beyaz pernir kaşar zeytin domates😒
DuduMom Anneadayiiiii canim ben de kalkar kalkmaz yiyemeyenlerdenim ama hazirlanirken yumurta hasliyorum, bir kaba zeytin ve kasar koyup is yerinde yiyorum 👌
ozgecg Ozgeakkus Bende de var o mide bulantısı. Mecburen yemek zorundayız. Ferrum fort kullanıyorum aşırı derece de mide bulantısı oluyor
derya14 Ne yumurta yiyebiliyorum ne süt içebiliyorum 4 ay oldu hala geçmedi tiksintim. O yüzden kahvaltılarımda genelde peynir zeytin şeklinde oluyor. Yumurta yemeyi özledim 😔
Krasivyy ozgecg tabi salam sosis hakgetire onlar yasak olduğu için 😭yumurta peyni süt salatalık domates kuru meyveler yiyorum bide incir falan