ICY yaşayan çocuğunuz var mı peki ? Çok stres yapıyorsanız o da olabilir gerçi insanın elinde değil ki ☹️ dene canım bakalım.
Bir de elinden geldiğince koyu yeşil yapraklı sebzeler tüketmeye bak.
Benim adetlerim düzensizdi kürtajdan sonra. Son iki aydır brokoli, karnabahar, pazı ve ıspanak çok tüketiyorum tevafuk da olabilir ama düzene girdi.
Çiğ badem vs tüketmeye özen göster.
Olur Allah’ın izniyle inşallah, vaktinden önce çiçek bile açmıyor en doğru zamanda nasip olsun 🙏