Beslenmeyi düzeltip sağlıklı beslenmeniz paketli gıdaları hayatınızdan çıkarmanız ve biraz mekan değişikliği yapmanız belki iyigelecektir ben kızıma evimi taşıdığım ay hamile kalmıştım benim de öncesinde bir dıy gebelik ve rahim filmi geçmişim var aman nolursa olsun artık yılbaşından sonra tüp bebeğe başlarız zaten diyordum kasım ayında hamile kalmışım. Bu gebeliğimde de zaten tekrar çocuk istemediğimiz bir zamanda işten ayrıldıktan bir ay sonra sürpriz şekilde hamile kaldım. Benim de mekan değişikliği etkiliyor 😃 kafa rahatlığı falan.