Nurbusra_ oncelikle unutmayip soyledigin icin cok tesekkur ederim Allah razi olsun dogum ucretini az cok bikiykdum nkrmal dogum da 18 bin cicariydi en son yani bi kac kisi oyle demisti forumda. Cekim icin de cok uugun geldi bana yani odada cekim yapmicam esim eger yapalim derse yaparım ama dogumhanede yaotirmak istiyirum ve cok uygun geldi bana ben daha fazla bekliyodum album olarak istemiyorum zaten benim icin onemli olan ani olarak dogum da redim video cekilmesi ki album fiyati da cok bence yani butun cekili gerekirse yalarim sonra fotograflari ciksrttirirm kendim album haline getirirm yani 3600 tl cok gereskzi geldi bana bi album icin oda cok kucuk degilse iyi allahtan tek oluyoruz iki kisilik olsa rahat edemezdim hic kendi acimdan cok teşekkür ederim kuzum cok saol ☺️☺️☺️