Ben doğum yaptım canım odaları temiz güzel hemşireler güler yüzlü gayette ilgililer. Fotoğraf çekimi oluyor saat 17:00 e kadar çekim yapıyorlar biraz doğumun planlı olması lazım. Aynı şekilde albüm yaptırabiliyorsun çekilen fotoğraflarla. Hem doğumhane de çekim oluyor hemde bebek odaya gelince çekim yapılıyor. Oda süsleme de yapılıyor.