sinoyk07 Bende genel anestezi ile doğum yapmıştım çok memnun kalmıştım hemen ayaklandim hastanede bile çocuğumla kendim ilgilendim diyebilirim ameliyata dair hatırladığım en acı çektiğim yer doktorumun kontrol için geldiğinde karnıma bastirmasaydi onuda zaten sağlık için yapiyolarmis onun haricinde herşey güzel geçmişti benim icin