sinoyk07 ben genel oldum hiçbir şikayetim olmadı, ağrım bile olmamıştı o yönden çok iyi, uyuduktan sonra uyanmak 2 saat falan alıyor ve biraz da zor ayılmıştım, uyaniktım ama sarhoş gibiydim🥲 uyuşukluk hissi yavaş yavaş geçiyor belden uyusturmada, ama genel de uyanır uyanmaz herseyi hissediyorsun