eacr6066 canım ilk doğum hiç korkma ciddiym bak Spinal hiç hissedilmiyor bile yatıyorsun bir bakmışsın bebişini çıkarmışlar sonra onun mutluluğuyla bir bakmışsın odadasın spinalde hemen ağrı çekmemek harika emzirirken hafif açılıyor bacakların ilk yürüyüşü atlatınca bol bol yürü 2-3 güne toparlıyorsun kuzum istediğini sor seni rahatlatırım oğlumu 38+2 kızımı 37+3 de doğurdum