eacr6066 yarencaliskan valla inşallah panik yapmam yoksa komple uyuturum demişti doktorum komple de uyumak istemiyorum
Sltn123_ @“Gulseren_yagiz”#p3 Gulseren_yagiz amin cnm benim inşallah rabbim kimseyi evladı ile sınamasın güzel gunlwr gortersin bizlere evletlarimizi kucaklarimiza alaim. Sağlıkla evinize gidelim inşallah sen oac haftaliksin
eveb19 Cerentc pazartesi bende spinal sezeryan olacagim 38+3 olucaz 2.dogum olucak ama asiri heyecanliyimmm😊 sizin bebegin cinsiyeti nedir?
eveb19 Cerentc benimde 1oglum var 5yasinda simdi kizim olucak nasipse ama dusundukce hem tedirginlik hem korku hem heyecan o kadar karisik duygular icindeyim ki. Spinal anestezi ile mi olcak sizinde?
eacr6066 yarencaliskan evwt doktorumda spinal öneriyor ama heyecan panik olursan komple uyuturum dedi maç dakika sürüyor toplam birde ağrılar nasıl başlıyor hemen ameliyattan çıkar cikma mi
eveb19 Cerentc amin hepimizin evladini bagislasin. Simdiden allah kolaylik versin umarim cabucak ve kolay bi sekilde gecer biter dogumlarimiz☺️
Melek57 Off bende persmbe olucam ilk gebeligim 37.haftada alicak karın çevresi zayıf die korku strest yok ama o gün ne olur blmiorm şuan hiç bsey blmiorm allahm ne olur kolay geçsin 🥹
eacr6066 glsn19 ayyy gerçekten mi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ben o gün yok olmak istiyorum öyle böyle değil çok korkuyorum ya
yarencaliskan eacr6066 spinalde ağrılar hemen başlamıyor oyuzden rahat bebegınj rahat emziryorsun zaten öyle çok dikiş ağrın olmuyor ayağa kalkınca hissediyorsun yatarken ağrı yok Stres yapmıyorsun ilaç yapıyorlar merak etme