Bulutsevdasi size bir şey soracağım ya 23 haftalığım hareketleri son günlerde sanki yavaşladı normalde hareketliydi doktora gittim dedi ki 1 saatte 6 hareket yeterli, ultrason da kalbi atıyor ama çok oynamıyordu ufak ufak hareket etti mesela onuda ben hissetmedim falan acaba normal mi bi 2-3 haftası daha mı var böyle her hareketini hissetmem için tecrübe şuan önemli benim için