Bulutsevdasi benim de bebeğim gelişme geriliği oldu 18 haftada kaldı, haftalar ilerledi ama bebeğim büyümedi, suyunu içti sonra suyu kalmadı, anhidroamniyoz oldu sonra ilaçla düşük yaptım, ben 21 artı 5 teydim bebek 18 artı 2 de kalmıştı, tansiyonum falan da yüksekti 140 olmuştu, araştırıldı sonra bende faktör 5 leiden pıhtılaşma mutasyon çıktı, gebelikte hep kan sulandırıcı kullanmalıymışım iğne ve coraspin, tekrar gebe kalmak için uğraşıyorum bebeğimi 23 eylülde ilaçlı düşükle kaybettim, mutlaka test yaptır nedenini canım, biz bebeğin genetiğine de baktırdık normal çıktı😔