nuraysrhn bence her gebenin kilo alışı kendine özel biz de 24 haftalığız ve 12 kilo aldık toplamda şuana kadar, doktorum biraz fazla diyor ama hamile kaldığın kilo da mesela önemli çok zayıf kaldıysan alabilirsin, ya da bünye almaya müsaittir alabilirsin şeker, tansiyon vs olmadığı sürece bence kendini yıpratma kilo aldım kilo aldım diye gebeliğini keyifli geçirmeye bak bence ben öyle yapıyorum sağlıklı bir bebek ve anne olduğumuz sürece çok büyük bir problem değil verilir..🤗