nuraysrhn 251211 çok şükür saglikla kucaginiza alirsiniz insallah bebeinizi şeker icin cok dikkat etmek lazim
OguzMoms nuraysrhn Cok dikkat ediyorum o yüzden 1 gün yiyosam haftanın 5 6 günü sağlıklı besleniyorum mutlaka 😐
nuraysrhn OguzMoms ne güzel ben surekli uyuyorum ondan galiba sabahlari kahwaltimi simitle yapiorum ondaki kaloride 1 ekmekteki kalori warmks we kahwaltudan sonra direk yatiorum
Yaren1907 nuraysrhn daha dün gittim canım ama baya söylendi işte bu aya kadar 3 kilo alman lazımdı 11 kilo ne 5 bucuk ay için fazla kilo almışsın diyete gir ama ben avm de çalışıyorum düzenli yemek yiywmiyorum o yüzden aldım bu kiloları :( vericem inşallah
Derinnmom nuraysrhn off ama çok ağırlaştım bacaklarım yürürken birbirine değiyor 😂😂 50 ile hamile kaldım simdi 70 🤣🤣
OguzMoms nuraysrhn Çeyrek simit 1 dilim ekmeğe eşdeğer bende simite asla hayır diyemeyenlerdenim sırf eve almıyorum kendimi durduramayip çok yerim diye 😐
nuraysrhn Niiisss ahahahhaa bende yemek yiyiorum hala ac hissediorum kendimi ben ayda 4 5kilo aliorum ya 🤦🏻♀️
Niiisss nuraysrhn ben de aynı şekilde normalde de ne yesem yarıyordu zaten hamilelikte sağolsun ağzım hiç boş durmuyor ama çocuğum aç mi kalsın canı istiyor demekki diyip kendimi avutuyorum 😉😅🙊
nuraysrhn Haticeela doktoruma birdahaki gittigimde söyleyeceim bi oncekinde soylememistim sorun olamdgini söyleince kiloya deinmedim acikcasi 🤗
nuraysrhn 251211 saglik cok onemli sonrada yenilir icilir benmde ikili taramam riskli cikmisti gercekten cok kötü bir durumdu 😥
251211 nuraysrhn hadi ya 3 lü nasıl geldi bi de usg de ne diyorlar ayrıntılı usg e girdin mi? İçini ferah tut stres en tehlikelisi zaten o testler olasılık söylüyor netlik değil ki