Fundatercuman doğumun yaklaştığının habercisi değilmiş.
Ve çok normalmiş.
Ben sancı çekerken nst de zerre sancı çıkmadı. Bunlar doğumu başlatmaz dedi doktorum bu hafta içi gittim daha kontrole. Ama haftalık çağırdı artık nstye girmem gerekiyormuş.
Bende ilk hamileligimde hiç yaşamadım böyle şeyler yalancı doğum sancılarım bile olmamıştı. Ama bunda 1 ayım var doğuma 38 de doğum yapicam sancılar baya etkiledi beni. Su an bile oturuyorum yatamıyorum. Karnım acikti kilo almamak için yemiyorum😏 garip hallerdeyim