ben de 35+0 oldum çok şükür Allahımaaa 😍 serklajlıyım 21. haftamdan beri yatıyorum bugünnlere gelebilmek en büyük hayalimdi inşallah kavuşmamıza az kaldı kızçemle 🎈5 yaşında bi oğlum var sezeryandı bunda nasipse ssvd deneyeceğiz inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım doğum şekli ne olursa olsun biz sağlıklı olalım yavrularımız sağlıkla gelsin en önemlisi bu 🥹