Selinmoon Allahım nasip ederse . 30 Haziran doğum, tabii ileri ya da geri atmazsa 🥰 kollu bir şeylerde alırım ama ince olanlardan . Onun dışında zıbın alırım 😍
Lavinia96 Asyaeylul2816 daha cinsiyet belli değil bizim de gönlümden geçen hep kız🌸 16 haftalık hamileyim bende Haziran sonu Temmuz başı doğum gösteriyor 🌸🙏🏻
Asyaeylul2816 Badgirl_ çok teşekkür ederim ☺️ pazarteside cinsiyet net belli olurs aufakdan alırım ince tulumlardan çok haklısınız sadece zıbınla olmaz🥰
777gonul_ Asyaeylul2816 16 haftada doktor kiz dedi bir oglum var kiz olduğunu duyduğum da cok sevindim bu ayin 31 de randevum var sabirsizlikla bekliyorum inşallah doktor yine kiz der 16 haftada yanlış gördüm demez inşallah 🤲
Kubishcan Kızım temmuz doğumlu kalın şeyler almanızı tavsiye etmiyorum. Sıcaktan bunalabiliyor bebekler. Benim kız zibinla büyüdü diyebilirim