Merhaba bende haziranda doğum yapacagim ilk kızım son baharda doğdu tabi havalar soğuktu bu yaz bebeği olacak. Öncelikle çok fazla kıyafet almayin yazlık ince tulum ve takım alın gece hava serin olursa diye uzun kollu zibinlardanda alabilirsiniz yani acikcasi çok fazla kıyafet takim almaya gerek yok çoğunluk ince kısa kollu tuluma ağırlık verebilirsiniz ona uygunda pijama tabi bide muslin örtüler isimize yarayacaktir kalın battaniyelerede gerek yok