GlyEylul Ah canım benim başımda in geçenleri sana özetle anlatmıştım. Benim sana vereceğim tavsiye senin bana hep söylediğin “pozitif düşünelim pozitif olsun.” Hamilelikte başına çok şey gelecek ve neredeyse hepsi normal. Mesela bir sabah bir uyandığında tüm gebelik belirtilerin yok olmuş olabilir ya da gebeliğinin saçma sapan bir noktasında göğsünden süt gelebilir, bir anda vücudunun herhangi bir yerine kramp girebilir. Ve buna benzer bir sürü şey olabilir. Çoğu normaldir sakın panik yapma :) Her şey çok güzel olacak bebetolarımızı sağlıkla kucağımıza alacağız. Çok inanıyorum 🥰