Kızlar,normalde çok pozitif bakıyorum olaylara olabildiğince kötü düşünmemeye çalışıyorum.Buradaki arkadaşlara moral vermeye çalışıyorum.13 Ocakta keseyi gördük 27 Ocakta da kalp atışını dinleyeceğiz Allahın izniyle. Ama bende bir korku oluştu sanırım burda da okuduğum şeylerden etkilendim. Ya kese boş olursa 😔 Ya kalbini duyamazsam diye 😔 Herhangi bi sorun yaşamadım Allaha şükür ilk gebeliğim ,tüp bebek tedavisiyle oldu.Ama ne biliyim bu kese boş olunca falan bi belirti görülüyor mu😔 Nolur dua edin bana