251211 Aysu1307 betayla çok alakası yok canım o senin salgıladığın hormon seviyesiymiş benimde 16 dan 4 günde binlere çıkmıştı bende öyle sanmıştım 😁😁
Boncukk123 Aysu1307 herkese göre degısır canım hcg degeri benim gec döllenme falan degıldı adetim 3 gun gecikti 1542 ile öğrendim kimisi de 4 haftalık oluyor 100 ile öğreniyor
Aysu1307 Dmr4520 2 tüp kan almışlardı işte ben sadece beta ile ilgilendiğim için başka birşey sormadım
Rah631 Ben doktora gittim doktor hafta periyodu çizdi test beta hcg kaçta başladıysa her hafta 2 katına çıkar dedi ilk 5 haftalikken 1212 idi sonra 6 hafta 1456 çıktı böyle hesaplanabilirsin
Eliztovefasulye Aysu1307 maalesef kaybettim ben ikizlerimi koronayı ağır geçirdim şükür bir kızım var şimdi oğlumu bekliyorum
Aysu1307 Eliztovefasulye 2 gün önce tek yumurta ikizi dedin 😞 canım benim başın sağolsun üzülme rabbimin bir bildiği vardır..🙏
Elfidaa- Aysu1307 canım merhaba gittin mi bu gün kontrole merak ettim ben gittim keseyi gördü haftaya da kalp atışını duymak için çağırdı 🥰
Aysu1307 Elfidaa- gittim ve minik kalbini duyduk uygulamaya göre 7 haftalık ama ultrasona göre 6+5 çıktı ama doktor 7 haftalık dedi sıkıntı yokmuş güzel dedi kan testleri verip tekrar gideceğim çarşamba günü ❤️
kubrakta Aysu1307 benimde 4465 çıkmıştı ama tek bebek kişiden kişiye değişiyor bu beta artışları ikiz gebelik olup olmadığını betadan anlaşılmıyor 🌸